In sfarsit, cea mai de succes masina de pe piata romaneasca a primit un "face lift" pe care multa lume il astepta. De ce era atat de necesara aceasta schimbare cand vanzarile inca mergeau bine? Pentru ca design-ul vechiului model este neschimbat de mai bine de patru ani si chiar ma saturasem de liniile drepte si seci ale caroseriei. Si schimbarile la interior sunt binevenite! In afara de rotitele de la instalatia de aer conditionat care sunt nasoale de tot, am numai cuvinte de bine.
Desi nu a aparut inca pe strada, noul Logan este prezent in showroom-urile dealerilor Dacia si am avut ocazia sa-l vad de aproape, atat din exterior cat si din interior (dar nu m-au lasat sa fac poze). Este evident ca multe din elementele estetice noi sunt imprumutate de la Sandero , ceea ce e un lucru bun deoarece Sandero chiar arata binisor! Aspecte bune pe care le-am remarcat sunt oglinzile mult mai mari, volanul reglabil pe inaltime, manerele usilor din fata cu aspect de aluminiu si cadranele albe cu rama metalica (totusi cred ca sunt disponibile numai incepand cu echiparea Laureate). Nu mi-a placut pedalierul care este ciudat de moale (total diferit de cel al Loganului vechi si care era OK) si evident butoanele de la AC.
Din punct de vedere tehnic, nici o noutate: aceleasi motoare, aceleasi cutii de viteza, etc. Poate doar noua garantie de trei ani sau 100.000 km.
La intrebarea "Cand vine daca o comand astazi?", consilierul de vanzari mi-a raspuns "Incepand cu 28 Iulie" - un termen rezonabil. Momentan nu se poate alege decat intre trei nivele de echipare: Ambiance, Preferance & Laureate. Alte echipari vor fi disponibile pana la sfarsitul anului. De remarcat ca niciuna din aceste echipari nu are ABS inclus!
Un model cu motorul de 1.4 L cu echiparea Laureate la care se adauga optionalele ABS si vopsea metalizata costa exact 8700 Euro. Depinde de preferintele fiecaruia ce varianta e mai buna: un Logan nou sau o masina straina second hand!
Poze cu noua Dacia Logan
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu