La sfarsitul saptamanii trecute au aparut diverse stiri potrivit carora modelele de Duster cu tractiune 2x4 si fara ESP prezinta un risc ridicat de rasturnare in anumite conditii. Mai precis, daca se trace brusc de volan la viteza de 65 Km/h, masina pierde aderenta (se ridica usor pe doua roti); Evident nici traiectoria dorita nu mai este mentinuta.
Acelasi test a fost efectuat si cu un Duster 4x4 si ESP iar rezultatele au fost cu totul altele (mai bune evident!). Practic olandezii care au efectuat teste nu au facut decat sa arate ce aduce in plus ESP-ul. Din pacate "concurenta invidioasa" a producatorului roman a profitat de aceste teste pentru a afecta imaginea companiei care are din ce in ce mai mult succes pe pietele vest europene.
Oare la ce rezultate s-ar fi asteptat "testerii" cand au incercat sa vireze brusc la 65 Km/h? La inaltimea si suspensiile moi ale Dusterului, era cat se poate de evident ca o parte din roti vor pierde contactul cu solul. Incercati aceasta manevra cu orice alt SUV fara ESP din segmentul low-cost si rezultatele vor fi aceleasi.
Acelasi test a fost efectuat si cu un Duster 4x4 si ESP iar rezultatele au fost cu totul altele (mai bune evident!). Practic olandezii care au efectuat teste nu au facut decat sa arate ce aduce in plus ESP-ul. Din pacate "concurenta invidioasa" a producatorului roman a profitat de aceste teste pentru a afecta imaginea companiei care are din ce in ce mai mult succes pe pietele vest europene.
Oare la ce rezultate s-ar fi asteptat "testerii" cand au incercat sa vireze brusc la 65 Km/h? La inaltimea si suspensiile moi ale Dusterului, era cat se poate de evident ca o parte din roti vor pierde contactul cu solul. Incercati aceasta manevra cu orice alt SUV fara ESP din segmentul low-cost si rezultatele vor fi aceleasi.
Filmulet teste Dacia Duster 2x4 fara ESP
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu