vineri, 4 iulie 2008

Sandero vs Auto Second Hand


Recenta lansare a noului Sandero de la Dacia a animat serios piata auto din Romania si reprezinta un pas important facut de producatorul de la Mioveni. Sincer imi place aspectul general al masinii (doar exteriorul) chiar daca exista cateva detalii care deranjeaza! Despre interior nimic de bine ... si atat!

Zilele portilor deschise

Ca de obicei, cand se lanseaza un model nou, Renault organizeaza ceea ce ei numeste Zilele portilor deschise in care masina este disponibila pentru test drive oricarui doritor. Evident nu puteam rata o asemenea ocazie mai ales ca ma incanta pretul de 9200 Euro al variantei full options. Din pacate am fost dezamagit cand m-am suit la volan; calitatea si aspectul interiorului sunt departe de design-ul exterior. Pozitia la volan, pedalierul, consola centrala sau scaunul sunt elemente care nu sunt cu nimic mai bune decat cele de pe Logan. Ba chiar butoanele de la AC sunt mai jenante. Parerea mea!

Cand am terminat test drive-ul am fost si mai dezamagit. Motorul de 90 cai nu are deloc vlaga (nici cu AC si nici fara), dupa 3000 de ture devine foarte zgomotos, acelasi balans accentuat in curbe (ca la Logan) si lista poate continua. Poate perceptia mea a fost alterata de faptul ca am coborat din Opel si am urcat imediat in Sandero dar la revenirea in masina mea mi-am intarit convingerea ca nu as schimba niciodata un Astra Clasic SH cu un Sandero nou!

Comparatie Sandero nou vs Ford Focus second hand

La scurt timp dupa test drive am gasit un articol interesant pe un site britanic. Pe cat de interesant l-am gasit, pe atat m-am amuzat fiindca se face o paralela intre noul Sandero si un Focus cu 60.000 mile (100.000 km) in bord. Surprinzator este ca modelul Dacia li se pare o afacere buna chiar daca pretul este cu 1000 de lire mai mare decat al Fordului. Din fericire nu trebuie sa-i credem pe cuvant fiindca jurnalistii britanici nu au avut ocazia sa conduca noua Dacie :) Astept cu nerabdare impresiile de la test drive-ul lor!

Niciun comentariu:

Focus Auto - Revista auto online