vineri, 5 februarie 2010

Echipa Top Gear pe Transfagarasan

Desi a trecut ceva timp de cand cei de la Top Gear au filmat pe Transfagarasan, revazand filmele mi-am adus aminte ca si eu am facut traseul de la Balea Cascada la Vidraru si retur in vara trecuta. Trecand peste partea introductiva unde se prezinta realitatea (in viziunea lor) de pe drumurile romanesti, trebuie sa recunosc ca in general sunt de acord cu ei ... mai putin la partea cu benzinariile care nu sunt deschise non stop. Nu cred ca se asteapta nimeni sa gaseasca asa ceva de la Curtea de Arges pana pe partea cealalta a muntelui; si trebuie sa fii inconstient sa pleci pe Transfagarasan fara macar jumatate de rezervor de combustibil. Parerea mea!


Daca va plicteseste introducerea, treceti de prima treime a filmului. In rest .. e superb. Orice roman trebuie sa mearga pe acolo macar o data in viata!

Niciun comentariu:

Focus Auto - Revista auto online